ІІ етап олімпіади складатиметься з 2 турів: теоретичного та практичного. ІІІ етап традиційно поєднує 3 тури: теоретичний, практичний та творчий проект (домашній проект). Назви творчих проектів та комплексного туру залишаються відкритими. Можливий варіант творчих проектів ІІІ етапу : технічні види праці: 9 клас - конструктор, корисну річ для (себе) дому із старих речей, 11 клас - корпус для флешки; обслуговуючі види праці: 9 клас - капкейки (кекси), 11 клас - бабусині пиріжки. Пропонуємо долучатися до обговорення та пропонувати своє бачення завдань олімпіади. Пропозиції теоретичного туру прошу надсилати на e-mail: tatarenko.olena78@gmail.com до 20 листопада.
Якщо орієнтуватись по творчих проектах на четвертий етап, то там немає ясності по 9-му класу(технічна праця),мої пропозиції з цього приводу є в групі на ФБ. Тема проекту 11-го класу - корпус для флешки мені не подобається,як і минулорічні ґудзики (моя суб'єктивна думка).
Ось коментарі Романа Олександровича з фейсбуку..... Роман Даценко Пропоную дві теми творчого проекту 9 клас: "спортивний інвентар" та "пристосування (прилад) для кабінету фізики". Нравится · Ответить · 2 · 19 октября в 14:45 Удалить Роман Даценко Роман Даценко Якщо дозволите ще декілька пропозицій щодо тем творчого проекту: "настільна гра" , "сувенір мого міста (села,громади,тощо)" , "пенал для школяра" , "інструмент (пристосування) для ремонту та будівництва" , "адресна табличка".
Доброго дня, колеги! Я - за корисний творчий проект "Адресна табличка на будинок". Буде де розгулятися фантазії і творчості. А для дівчаток мені подобається проект "Нове життя старим речам", але виготовляти не хто що захоче, а конкретний виріб. З приводу солодкої випічки, маю запитання: де це робити? Вдома у вчителя (під керівництвом вчителя), чи вдома в учениці (під керівництвом мами, бабусі)?
Дякую за про позиції, Ларисо Анатоліївно. Знаючи про наявність кухонного обладнання в майстернях, розумію, що випічку необхідно виконувати в місці проживання вчителя чи учня, де є умови і можливість. У мене є сумніви щодо даного завдання, тому і запитую думку педагогів області.
Є дві суперечності між умовами та підготовкою учнів до участі у ІV етапі олімпіади. Відповідно санітарних норм учнів до приготування їжі в їдальні(кухні) допускати неможна... Але умов в майстерні теж у багатьох немає..??!! Виконання завдань олімпіади потребує не лише знань програмого матеріалу, це робота з обдарованими учнями...
Доброго дня, учителі трудового навчання Кіровоградської області! 1) Прошу вас звернути увагу на орієнтовний зразок паспорту проекту. Наданий зразок з обслуговуючих видів праці, але й з технічних - готуємо паспорт за такою формою та обсягом. 2) Паспорт творчого проекту не є повторення портфоліо проекту. 3) Учні з обслуговуючих видів праці привозять з собою прихватки(робочий одяг), фотозвіт приготування кексів (пиріжків) у вигляді презентації та паспорт кексів (пиріжків). Після захисту проекту прихватки та робочий одяг учні забирають. 4) Виготовлення прихваток (робочого одягу) фотографувати і описувати не потрібно!!! 5) Домашня робота з технічних видів (брелок, корпус для флешки) виготовляється у будь-якій техніці!!! Головним критерієм для даних виробів - предмет для практичного вжитку (можна носити у сумці, кармані, багаторазово користуватися). 6) Для презентації корпусу можна використати неробочу флешку.
Доброго дня, шановні колеги! Впровадження оновленої програми з трудового навчання (2017) здійснюємо одразу у всіх класах, а саме: 5, 6, 7, 8, 9.
ВідповістиВидалитиПитання щодо впровадження оновленої програми з трудового навчання залишаємо відкритим ...
ВідповістиВидалитиІІ етап олімпіади складатиметься з 2 турів: теоретичного та практичного.
ВідповістиВидалитиІІІ етап традиційно поєднує 3 тури: теоретичний, практичний та творчий проект (домашній проект).
Назви творчих проектів та комплексного туру залишаються відкритими.
Можливий варіант творчих проектів ІІІ етапу :
технічні види праці: 9 клас - конструктор, корисну річ для (себе) дому із старих речей, 11 клас - корпус для флешки;
обслуговуючі види праці: 9 клас - капкейки (кекси), 11 клас - бабусині пиріжки.
Пропонуємо долучатися до обговорення та пропонувати своє бачення завдань олімпіади.
Пропозиції теоретичного туру прошу надсилати на e-mail: tatarenko.olena78@gmail.com до 20 листопада.
Якщо орієнтуватись по творчих проектах на четвертий етап, то там немає ясності по 9-му класу(технічна праця),мої пропозиції з цього приводу є в групі на ФБ. Тема проекту 11-го класу - корпус для флешки мені не подобається,як і минулорічні ґудзики (моя суб'єктивна думка).
ВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВидалитиОсь коментарі Романа Олександровича з фейсбуку..... Роман Даценко Пропоную дві теми творчого проекту 9 клас: "спортивний інвентар" та "пристосування (прилад) для кабінету фізики".
ВидалитиНравится · Ответить · 2 · 19 октября в 14:45
Удалить
Роман Даценко
Роман Даценко Якщо дозволите ще декілька пропозицій щодо тем творчого проекту: "настільна гра" , "сувенір мого міста (села,громади,тощо)" , "пенал для школяра" , "інструмент (пристосування) для ремонту та будівництва" , "адресна табличка".
Автор видалив цей коментар.
ВидалитиВибачте, Романе Олексійовичу
ВидалитиДоброго дня, колеги! Я - за корисний творчий проект "Адресна табличка на будинок". Буде де розгулятися фантазії і творчості. А для дівчаток мені подобається проект "Нове життя старим речам", але виготовляти не хто що захоче, а конкретний виріб. З приводу солодкої випічки, маю запитання: де це робити? Вдома у вчителя (під керівництвом вчителя), чи вдома в учениці (під керівництвом мами, бабусі)?
ВідповістиВидалитиДякую за про позиції, Ларисо Анатоліївно. Знаючи про наявність кухонного обладнання в майстернях, розумію, що випічку необхідно виконувати в місці проживання вчителя чи учня, де є умови і можливість. У мене є сумніви щодо даного завдання, тому і запитую думку педагогів області.
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВидалитиЄ дві суперечності між умовами та підготовкою учнів до участі у ІV етапі олімпіади. Відповідно санітарних норм учнів до приготування їжі в їдальні(кухні) допускати неможна... Але умов в майстерні теж у багатьох немає..??!! Виконання завдань олімпіади потребує не лише знань програмого матеріалу, це робота з обдарованими учнями...
ВидалитиДоброго дня, учителі трудового навчання Кіровоградської області!
ВідповістиВидалити1) Прошу вас звернути увагу на орієнтовний зразок паспорту проекту. Наданий зразок з обслуговуючих видів праці, але й з технічних - готуємо паспорт за такою формою та обсягом.
2) Паспорт творчого проекту не є повторення портфоліо проекту.
3) Учні з обслуговуючих видів праці привозять з собою прихватки(робочий одяг), фотозвіт приготування кексів (пиріжків) у вигляді презентації та паспорт кексів (пиріжків). Після захисту проекту прихватки та робочий одяг учні забирають.
4) Виготовлення прихваток (робочого одягу) фотографувати і описувати не потрібно!!!
5) Домашня робота з технічних видів (брелок, корпус для флешки) виготовляється у будь-якій техніці!!! Головним критерієм для даних виробів - предмет для практичного вжитку (можна носити у сумці, кармані, багаторазово користуватися).
6) Для презентації корпусу можна використати неробочу флешку.
Доброго дня, додайте мій блог : вчителя трудового навчання Білко Тетяни Миколаївни ЗШ №5 м.Світловодська http://belkotanya.blogspot.com/
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалити